Keväinen tuulahdus Saksasta!

06.03.2015 12:47 -- tarris

Tämän blogin mukana pääsette Annen ja Tarjan kanssa kansainväliseen vaihtoon Saksaan. Lähtöpäivä oli 2.3.2015. Lento Helsingistä lähti klo 13.25. Samaan aikaan matkalle lähtivät 2 opiskelijaa Jesse ja Emilia. Me opettajat olemme Saksassa 14 päivää ja opiskelijat ovat 5 viikkoa.

Anne ja Jesse lähtökuopissa Helsinki-Vantaan lentokentällä!

Hui pian me lennetään!

Saavuimme Dusseldorfiin paikallista aikaa klo 14.40. Lentokentältä löysimme heti yhteyshenkilömme Marcuksen ja pääsimme vauhdikkaasti, mutta turvallisesti majoituspaikkaamme. Opiskelijat jäivät Neuwiediin Food Hotellin vieressä olevaan opiskelija-asuntolaan ja me opettajat jatkoimme matkaa omaan majapaikkaamme Linz Am Rheiniin Hotelli Palmaan. Maisemat ovat kauniita ja kevät on täällä pidemmällä kuin Suomessa.

Jo heti matkapäivän iltana tapasimme Marian, joka esitteli meille kauniin pienen keskiaikaisen kaupungin, jossa majoitumme kahden viikon ajan.

Yön yli nukuttuamme Marcus haki meidät klo 9.00 ja ajoimme Neuwiediin Alice-Salomon-Schuleen, jossa pääsimme esittelemään Sataedua ja itsemme:

Tiistaipäivän ohjelma jatkui tiiviinä. Elmar Kanschlik esitteli meille koulua:

Seuraavissa otoksissa näkyy, kuinka intensiivisesti ja innostuneesti osallistuimme esittelyyn.

(Olemme kaikkien kanssa jo enemmän, kuin HEI-tuttuja J)

Olemme tavanneet myös Food Hotellin johtajiston ja henkilöstön:

Työntäyteiset päivät jatkuvat. Olemme tavanneet ruotsalaiset kollegat, jotka ovat jo lähdössä takaisin kotiinsa. Olivat jostain syystä bonganneet meidät katukuvasta raahaamassa ”peräkärryämme”, joka on meidän liikkuva office, koska etsimme wifi-verkkoa, jolla pääsisimme ulkomaailmaan!!!

Otamme yhteyttä verkon niin salliessa

Anne ja Tarja

Kommentit

Lähettänyt käyttäjä tarris

Voihan itku! Meidän blogi on kuvablogi ja nyt tämä hyrrä ei ei suostu laittamaan kuvia näkyviin!!!!

Yhteistyötä ollaan kovasti tehty ja ehkä saamme apuja kuvienkin kanssa, että tekin pääsette meidän kanssa matkalle!

Lähettänyt käyttäjä petasi

"Pikkasen" hankalampi tämä on käyttää kuin blogger, mutta valitset kuvan esitysmuodoksi esim "Zoom 6/16" niin kaikki samalla valinnalla olevat kuvat aukeaa klikaamalla ikkunaan jossa niitä voi selata. Ja jos viedessäsi kuvia täytä niille sopivat otsikot näytetään ne kuvien kanssa.

Tein tuon muutoksen puolestasi tähän kirjoitukseen. pärjäätkö tuolla vai pitäskö säätää vielä jotain?

tulemmme tuomaan blogikirjoitukset automaattisesti bloggerista.

Mutta tähänkohtaa siitä ei ole apua.